Retourvoorwaarden
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Mocht u uw bestelling willen terugsturen, volg dan de volgende stappen:
Aanmelden
- Ga naar info@skiboxwestland.nl en geef door dat je je bestelling wil retourneren.
Verpakking
- Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos;
- Plaats het ingevulde Retourformulier in de doos;
- Plak het retourlabel (onderdeel van het retourformulier) goed zichtbaar op de doos.
Verzending
- Lever het pakket in bij het postkantoor;
- Bewaar het verzendbewijs goed.
Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.